Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Heavy Metal Swinger
386 Mitglieder
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

MehSuff 2018

********_Fee Paar
37 Beiträge
Themenersteller 
MehSuff 2018
Wen trifft man auf dem MehSuff Festival in diesem Jahr?
noch nicht alle Bands veröffentlicht
Zwiit wäg....
... es Plakat hät üs aber definitiv gfalle.
Gnüsseds und hebed viel Spass - mir werded (da in Dütschland lebend) richtig Leipzig fahre....

PS: Ich (sie) han gar nöd gwüsst, dass d`Schwiiz durchus Potential für Festivals i "üsere" Musigkrichtig het. Ich bi wohl scho zlang wäg....

Liebi Grüess usem "grossä Kanton" *zwinker*
MehSuff
Cooler Dialekt
*******rior Mann
217 Beiträge
Schade ....
Da bin ich auf dem Metal Embrace Festival. Sonst wäre ich gern dabei ... *headbang*
*******ears Frau
9 Beiträge
Also ich werde sicher hingehen...lohnt sich auf jeden Fall.
********_Fee Paar
37 Beiträge
Themenersteller 
LineUp Update
*oh* es wird so gut werden...
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.